Wednesday, August 11, 2010

Tubuh Ariel Sharon (PM I.S.R.A.E.L) Membusuk Sedangkan ia Masih Hidup

Inilah balasan ALLAH S.W.T kepada mereka yang berani melawanNya... Sejarah telah membuktikan bahawa perkara yang lebih kurang sama yakni azab ALLAH telah menimpa Kamal Artatuk (Bekas Presiden Turki) yang membawa fahaman Islam Liberal... Astaghfirullah wa na'uzubillahhi min zalik!
 
Subhanallah....
Astaghfirullah...
 
Pembalasan dari ALLAH S.W.T atas segala kekejamannya, maka ingatlah kita sebagai hamba-Nya, jangan sekali-kali melakukan kezaliman terhadap insan lain....!!!!

Tubuh Sharon membusuk sedangkan ia masih hidup...

Semoga ALLAH S.W.T menimpakan azabNya kepada seluruh zionist yahudi yang setuju terhadap pembantaian umat Islam Palestin & Lebanon.

Diberitakan bahawa para doktor di Hospital Hadasa telah memasukkan Ariel Sharon (bekas PM Israel yang yahudi) ke ruang operasi untuk dilakukan pembedahan. Ia memiliki luka membusuk dan tidak sedarkan diri selama beberapa minggu. Operasi tersebut dilakukan untuk menyambung bahagian-bahagian ususnya yang telah membusuk dan telah merebak ke bahagian tubuh lain. Demikianlah kita saksikan keadaan musuh ALLAH S.W.T dan musuh Islam yang gemar menumpahkan darah. Penyumbatan yang terjadi di otaknya menyebabkan kerosakan di sekujur tubuh. Hal ini dilihat sebagai akibat penindasannya terhadap umat Muhammad S.A.W yang berlangsung terus-menerus sama ada siang atau malam. Akhirnya ia menderita kelumpuhan di seluruh tubuhnya dan tidak boleh menggerakkannya walaupun hanya menggerakkan mata. Dialah yang memimpin para tentera la'natullah untuk menyerang Sinai dan Lebanon. Ia juga yang menyembelih para tawanan Mesir. Saat ini ia tidak sedar sama sekali dan tidak mengetahui sekelilingnya.

Akhirnya ALLAH S.W.T memperlihatkan kepada kita keadaan thaghut yang suka menumpahkan darah ini dengan ayat-ayat ALLAH S.W.T yang agung, iaitu jasadnya membusuk sedangkan ia masih hidup.

Demikianlah, mereka (para doktor) akan mengamputasi anggota tubuhnya satu demi satu hingga terakhir sedangkan ia masih hidup. Benarlah firman ALLAH S.W.T:

"Kami akan memperlihatkan kepada mereka tanda-tanda (kekuasaan) Kami di segenap ufuk dan pada diri mereka sendiri, sehingga jelaslah bagi mereka bahwa Al-Qur'an itu benar." (QS. Al-Fushilat: 53)




sumber;
sini 1
sini 2

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

| A Caliph's Journey | Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal

Winking Line Smiley